tiistai 22. toukokuuta 2012

moips! Harrastan cheerleadingia HAC:n Effectissä joka on minien kilpajoukkue. Meidän seuran värit ovat: punainen, musta ja valkoinen. Olen harrastanut cheeriä kesän jälkeen vuoden. Teen paikkaa nimeltä takari vaikka olen yhdeksänneksi lyhyin. Haluaisin olla nousija. Ja haluaisin päästä Jr. Eliteen sitten kun olen junnu iässä, eli pitää odottaa puolitoista vuotta. Vähän aikaa sitten olin MAY MADNES-kisoissa ja syksyllä on SYYS-kisat ja SUPER CHEER-kisat.

KUVIA:



                                                  leijona perheen hurjat pienet
                                                        hyppii tanssii huutaa

                                                 meijän jengi kun vauhtiin pääsee,
                                                          koko yleisö hurraa

                                                 HACn jellona-armeija täällä
                                                    ei mikään voi meit estää

                                                  nyt effect pistää parastaan,
                                                     ja vastustajat pestään

                                              LETS GO LETS GO EFFECT !







                                                      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti