moips! Harrastan cheerleadingia HAC:n Effectissä joka on minien kilpajoukkue. Meidän seuran värit ovat: punainen, musta ja valkoinen. Olen harrastanut cheeriä kesän jälkeen vuoden. Teen paikkaa nimeltä takari vaikka olen yhdeksänneksi lyhyin. Haluaisin olla nousija. Ja haluaisin päästä Jr. Eliteen sitten kun olen junnu iässä, eli pitää odottaa puolitoista vuotta. Vähän aikaa sitten olin MAY MADNES-kisoissa ja syksyllä on SYYS-kisat ja SUPER CHEER-kisat.
KUVIA:
leijona perheen hurjat pienet
hyppii tanssii huutaa
meijän jengi kun vauhtiin pääsee,
koko yleisö hurraa
HACn jellona-armeija täällä
ei mikään voi meit estää
nyt effect pistää parastaan,
ja vastustajat pestään
LETS GO LETS GO EFFECT !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti