tiistai 22. toukokuuta 2012

Nyt kerron lisää itsestäni:




Olen 146,5 cm pitkä, eli olen lyhyt.
Fanitan Twilightiä olen lukenut ne kaikki
Ja katsonut kaikki paitsi Aamunkoi osa 2 ja epäilyksen.
Harrastan myös tanssia, hiphoppia.
Tykkään myös pullipeista ja saan semmoisen joskus.
Ja kuuntelen paljon musikkia.
Musa makuuni kuuluu Christina Perri,
Justin Bieber, Paramore ja kaikkee muuta.
Christina Perri on lempilaulajani.
Ja Thousand years on lempi biisini.
Oikea nimeni ei ole Kate,
Se on Kiia. Kate on vain lempinimi minulle.
Dataan paljon.
Käyn Gosussa.
Ei ole Facee.
Koulu on syvältä.
On kavereita.
Ei poikkista tai ihastusta.
Youtubesta kuuluu aina kun oon koneel Thousand years.
Titanickin on tultu nähtyy joskus vuonna 0.
Lempi kouluaine on matematiikka.
Hyttyset on kamalii.
On pikku veli ja pikku sisko.
Ja ne on ärsyttävii.
Harrastin Jalkapalloa 2 vuotta ja lopetin vähän aikaa sitten.




                                                 Kuvia Minusta:


Stadi Cup vuonna 2011
joukkue kuva vuonna 2012
                                                    olen se jolla on kaikkein kalpein iho. :)
                                                 3 rivin 2  kun <--- tuolta päin lasketaan





-------------------------------------------------------------------------|
                                                                                                 |
                  Itkin:'(, Entä sinä :'(                                               |
                                                                                                 |      
http://www.youtube.com/watch?v=8YsCQbAsptk                 |
                                                                                                 |
-------------------------------------------------------------------------|


                                                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti